Er jeres firma dårlige til at håndtere faktura, og har I brug for et redskab, der vil kunne optimere jeres faktura workflow på arbejdspladsen? Hvad end I kommer fra en lille eller stor virksomhed, så er der altid hjælp at hente. Der findes et fakturasystem ude på markedet, der er super nem at anvende for alle, og med dette bliver jeres firmas kreditorfakturaer distribueret per automatik ud fra nogle regler, som I helt selv er herrer over. Alt dette er med til at gøre jeres arbejde lettere og mere smart, samt det giver et langt større overblik over jeres Invoice workflow. Det sparer jer desuden for at have en masse papirer til at ligge og flyde rundt over det hele, eller at nogle bilag går glemt, i og med at alle bilagene opbevares elektronisk – det giver jer den kæmpe sikkerhed, at I til hver en tid ved, at det hele er samlet ét og samme sted i et online arkiv, der desuden er ekstremt brugervenligt, og som er tilgængeligt for alle medarbejdere i firmaet. Det tager yderligere rigtig meget tid at behandle kreditorfakturaer, men med et fakturasystem, kan man spare helt op til 90 % i omkostninger – og det er altså ikke så lidt. Så hvad venter I på?
Hvordan man kommer i gang
Såfremt man som firma skulle være interesseret i et sådant fakturasystem, og man tænker, at det helt sikkert er noget, I vil kunne bruge og få stor glæde af, så kan man altså allerede komme i gang i dag. Alt, du skal gøre, er at ringe eller skrive til Ibistic, så står de klar til at hjælpe jer på bedst mulig måde. Der står altid nogle professionelle rådgivere klar til at give netop jeres firma en fleksibel løsning, der kan tilpasses efter de behov, I som firma nu må have – og denne service gør sig altså gældende for alle typer af virksomheder – store som små – på alle niveauer. Det skal desuden nævnes, at dette er en ganske sikker måde at opbevare sine fakturaer, og at det udelukkende er jer selv, der ejer jeres egne data. Her bliver sikkerhed taget ekstremt alvorligt, og fakturaerne bliver opbevaret sikkert i skyen – der er altså ikke nogen grund til at være bekymret for, om nogle andre skulle få adgang til jeres data – det er kun jer selv, der har adgang.
Yderligere er der en smart funktion, der tillader jer at tildele forskellige brugere i jeres system forskellige rettigheder – det kan for eksempel være retten til at rette noget, arkivere, godkende eller noget helt fjerde. Det er altså fuldkommen jer selv, der styrer slagets gang, og hvordan I gerne vil have tingene til at fungere – og det er dette, der gør systemet så smart.
Få allerede i dag glæde af de mange funktioner
Skulle man dog alligevel være i tvivl om, hvorvidt et fakturasystem er noget for jer, så er det faktisk muligt at booke en gratis demo i hele 30 dage, hvor I med det samme vil få adgang til alle de smarte og funktionelle features, som systemet tilbyder. På den måde kan I som firma hurtigt finde ud af, om det er noget, I ville kunne få glæde af eller ej. Systemet kan desuden let forbindes med stort set hvilket som helst ERP-system, så det vil helt sikkert også kunne passe til jeres – de har blandt andet særlig god erfaring med Microsoft Dynamics og E-conomic.
Få hjælp til fakturahåndtering og automatiser jeres arbejdsgang med et super smart fakturasystem. Undersøg mere om Ibistics Invoice System lige her – I vil med det samme kunne mærke forskellen.