
– Nordkraft repræsenterer en meget vigtig del af Aalborgs historie, og det glæder mig rigtig meget, at bygningen i dag er fyldt med spændende beboere, som tilsammen er med til at give de besøgende nogle fantastiske oplevelser – og det er uanset, om man er til idræt, kulturelle oplevelser, lækkert mad eller innovative og udviklingsorienterede iværksættermiljøer, siger borgmester Henning G. Jensen.
















