
Rockfesten på Knivholt fejrer 10 års jubilæum i 2012, og jubilæumsåret kommer til at byde på flere nye tiltag, bl.a. for at forhindre hærværk og ballade uden for pladsen. Bl.a. vil kendte DJ’s spille musik for de unge i pauserne på den store scene og der vil blive små oaser rundt omkring på pladsen, hvor publikum kan slappe af og hygge sig. Sportens Venner består i øvrigt fremover af Gærum IF og Kvissel-Ravnshøj IF, idet Outlaws har trukket sig.















