Business Class

Trip Trap køber loungekoncept

Succesmærke skal styrke position som førende uderums-leverandør

Som led i en strategi om at positionere sig blandt de førende leverandører af design til uderummet har Aalborg-virksomheden Trip Trap udvidet sortimentet med Karmameju-loungemøbler.

– Købet af licensen til at producere og sælge Karmamejus lounge-kollektion under Trip Trap-brandet passer perfekt med vores strategi om at være totalleverandør til uderummet. Den modulopbyggede lounge-sofa matcher vores øvrige produkter, hvor fokus ligeledes er på kvalitet og funktionalitet, siger adm. direktør og hovedaktionær i Trip Trap, Jesper Panduro.

Hos Karmameju er administrerende direktør Tina Hueg også glad for aftalen. De seneste år er det gået stærkt for Karmameju, som i dag er repræsenteret i Europa og Asien.

– Trip Trap er et solidt, dansk brand, som er højt respekteret både herhjemme og i udlandet. Derfor var Trip Trap de første, vi tænkte på, da vi besluttede at sælge lounge-kollektionen fra. Aftalen med Trip Trap betyder, at lounge-kollektionen kommer til at indgå i et produktkatalog af rendyrket kvalitet og funktionalitet. Jeg ved, at produktionen er i gode hænder hos Trip Trap, og jeg ser gode muligheder for, at de kan videreudvikle det oprindelige koncept, siger Tina Hueg.