Skal I ud og investere I nyt kontor?

BC office

BC office

Uanset om I skal ud og investere i dit første kontor, eller I blot har brug for noget større, har vi samlet nogle gode råd til jer i denne artikel.

Planlægning er alt
Start ud med at lægge en plan for, hvad I har brug for af kontorfaciliteter. Hvor mange ansatte er der i firmaet, ergo hvor mange kontorpladser har I brug for. Herudover er det også vigtigt at tænke over beliggenheden af kontoret, i forhold til, om I ofte har kunder inde hos jer til møder. Hvis I kan svare ja til dette, er det måske en god idé at forsøge at få fat i nogle adresser indenfor bygrænserne, som er relativt nemme at tilgå – hvor der også er gode parkeringsmuligheder. Alt i alt, er det vigtigt at der bliver lavet en grundig plan for, hvad det er I leder efter i et nyt kontor. Når denne er udarbejdet, kan I tage kontakt til en ejendomsmægler.

Indretning af kontoret
I sammenhold med planlægningen er det en god idé at tænke i, hvilket inventar der også skal være på kontoret: Hvor mange kontorpladser har I brug for, hvor mange kontorstole skal der til. Har I plads til et mødelokale, som også skal indrettes? Og skal I have skabe til opbevaring af værdifulde genstande? Sørg for at gøre planen så håndgribelig som mulig, så I nemt og enkelt kan gå i gang, så snart I har fundet den bedste ejendomsmægler.

Alliér dig med en ejendomsmægler
Med din plan i hånden, vil du nemt og enkelt kunne forklare din ejendomsmægler om de ønsker I har til et kommende kontor. En god ejendomsmægler vil kunne guide dig til de helt rigtige lokaler, alt efter dit behov for faciliteter. Ejendomsmægleren skal ses som et værdifuldt aktiv i din søgning efter nye kontorfaciliteter og en samarbejdspartner du ikke kan være foruden.

Be the first to comment on "Skal I ud og investere I nyt kontor?"

Efterlad en kommentar

Din e-mail adresse vil ikke blive offentliggjort.


*